20.25 - blåbärspaj och AA marathon

Fick så sjukt tråkigt på kvällskvisten så jag blev bara tvungen att baka något! Det fick bli blåbärs paj med glass! Det satt fint det! :) Jag är verkligen en paj-älskare och tycker det är så jäkla kul att baka. Kanske därför jag drömmer om att öppna en egen restaurang och ska gå på HR på gymnasiumet? Kanske förklarar en del... ;) Jag älskar lika mycket att laga mat! :)

Nu ska jag iallafall fortsätta mitt AA-marathon. Det är ju bara skit på tvn så varför inte liksom? :) Och jag verkligen äääääälskar säsong 1 av det. Och funderar starkt på att börja ladda hem säsong 2 och senare kanske också 3. Efter som det slutat sändas så vill man ju ha serien på datorn, för jag verkligen älskar den!!

Kommentarer
Postat av: emelie -

Andra avenyn är ju det bästa som finns! ;D

2010-06-13 @ 20:58:46
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0