20.59 - fullt upp

Åååå jag har verkligen inte tid att blogga!! :( Men jag gör verkligen mitt bästa och försöker så ofta jag kan/har något att säga. Idag har jag haft konfa, och dagen gick rätt så fort för en gångs skull! Åkte hem till Ebba efter det och sen direkt på träning. Nu är jag hemma och har lite ont i huvudet. Tänkte gosa ner mig framför någon bra film? Låter som en bra idé tycker jag! Nu ska jag läsa alla 2534587345793 bloggar jag följer och sen tänkte jag berätta för er hur mycket jag har dessa kommande veckor, så ni vet läget liksom. Imorgon får jag äntligen bilderna från konfa lägret, men kommer nog inte att ha tid till att visa er dom då, så det får jag vänta med. Vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Puss älskar dig mer!!:)<33

2010-06-21 @ 22:10:08
URL: http://saries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0