22.05 - mitt fullspeckade sommarlov

Imorgon: Först konfa, sen match!
Onsdag: Konfa, sen hem till Frida och köra fiddy och kanske åka och bada! :)
Torsdag: Konfa, sola och bada med fina vänner i Långsjön och sen hem och packa!
Fredag: Åka till Siljansnäs och fira midsommar med ca 10 andra familjer, så sjukt kul!
Lördag: Siljansnäs
Söndag: Kommer hem, träning på kvällen
Måndag: Konfa, P&L BÖRJAR!!! match?
Tisdag: Konfa, p&l, match
Onsdag: Konfa, p&l
Torsdag: Konfa, p&l
Fredag: p&l
Lördag: p&l
Söndag: Denna dag konfirmeras jag!! :)
Måndag: Drar till stockholm!!
Tisdag: Stockholm och shoppa! :D
Onsdag: Stockholm, shoppa!
Torsdag: Hem!
Fredag: Vet inte, eller kanske följa med mamma på en sak! :)
Lördag: LEDIG!!
Söndag: Invigning utav Dc
Måndag-Torsdag/fredag: Dalecarlia + disco
Lördag-Onsdag: SOVA/SOLA/BADA!!
Onsdag: Packa!
Torsdag-Söndag: Cup i Kalmar!!! :D
Sen är jag förhoppningsvis några veckor ledigt då jag bara ska njuta utav livet, göra det jag känner för och bara leva livet helt enkelt! Umgås med dom finaste och ha så jäkla kul och ta vara på sommarlovet! :)

Nu är jag så sjukt trött så jag ska nog borsta gaddarna och hoppa till sängs. Imorgon väntar en stressig dag. Puss vi hörs! :)

Hiihh snart ska jag åka igen!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0