22.24 - hej ja jag är glad!!

Nu har jag gjort allt jag ska och sitter och spelar "Vem vill bli miljonär?" med min familj. Det är ett dvd spel som är ganska så kul faktiskt, har setat och skrattat så jag gråtit! Hahah fast det inte går så bra för mig........ Åker bara ur hela tiden! Haha! Efter ett tag när vi spelat klart så ska jag kolla på några utav AA avsnitt från första säsongen som jag laddat hem. Sen ska jag sova så jag är pigg imorgon. För då ringer klockan redan vid åtta och jag kommer ha fullt upp exakt hela dagen, men det ska bli en riktigt rolig dag. Har jätte mycket att göra imorgon så därför måste jag upp tidigt. Jaja vi får se om vi hörs imorgon. Jag hoppas det! Ha en riktigt fin dag nu allihopa. HA DET BRA!!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0