00.52 - jakt efter leggings. / godnatt!

Jag är på jakt efter ett par nya leggings. Jag behöver både ett par helt svarta, men även några som är lite "coola" eller vad man ska säga. För att nämligen idag när jag skulle sätta på mig mina helt vanliga svarta leggings från h&m som jag lagat tre gånger så sprack dom i sömmen, ett hål som kanske blev ca 7cm långt, och det känns inte värt att laga. Frågan är bara vad jag vill ha för nåt. Jag kikar runt på lite olika sidor för att få så mycket ideer som möjligt..

Nej. Nu börjar klockan bli dags att sova. Ska nog bädda ner mig nu i mammas & pappas säng. Vi får höras mer imorgon istället! Ha det så bra! Sov sött :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0