10.02 - data igen!

Sitter just nu i datasalen och skriver lite på min praorapport. :) Jag är verkligen heeelt död idag och jag vet inte varför. Är bara så sjukt trött. Så när jag kommer hem idag innan gymmet så ska jag nog sova lite sen drar jag och gymmar och sedan får vi höras efter det. Är ju somsagt ledig resten av veckan så jag behvöver ju inte sova tidigt, för jag kan ju sova ut på torsdag då jag även ska göra klart alla läxor eftesom jag sticker iväg på läger i helgen. Men nu måste jag fortsätta skriva lite. Vi hörs ikväll. Ha en fin onsdag! PUSS!♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0