11.11 - sitter i skolan

Nu sitter jag i skolan och ska leta reda på lite fakta om choklad jag ska ha ett föredrag på 5 minuter om. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag ska iallafall bjuda på vit, mörk, vanlig marabou & kex-choklad. Sen vad jag ska säga har jag faktiskt ingen aning om. Hahah!

Men ska väl fortsätta leta reda på lite fakta nu då. Jag slutar halv två, så är väl kanske hemma runt tio i eller nåt sånt. Då ska jag kö igång med plugget, fortsätta med min redovisning & börja träna lite på HK:n. Sen vet jag inte om  jag bara blir hemma eller om jag kilar iväg till löket. Det visar sig. Justja, det gick helt okej på so provet idag, jag hoppas verkligen på ett VG. Nej hörni, jag har faktiskt lektion. VI HÖRS!♥


Ser det inte förbaskat gått ut?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0