15.39 - hinner inte ens med å tänka

Nu har jag vart hemma ett litet tag och bara tagit det lugnt. Så nu ska jag ta tag i den fetaste läxhögen för imorgon kommer jag verkligen ha fullt upp, lika så på fredag, fast då måste ju allt vara klart. Jag blir även hemma hela kvällen, jag har verkligen inte tid med något annat. Allt som ska vara klart idag är

Svenska föredraget, förbereda ett tal på fem minuter om choklad. Så jag måste åka och köpa choklad....
Tyska glosor, har dom tills på fredag, men kommer inte hinna träna imorgon så det måste jag också göra.
Hemkunskaps-prov på fredag jag måste träna på ikväll.
Duschad ock klar innan nio, för då börjar Andra Avenyn, och sen ska jag sova för det behöver verkligen jag.
- Kanske inte så låter så mycket, men det är det! + att jag har en dans i huvudet.

Ja så ser min onsdag ut. Hoppas eran är bättre och lugnare. Men eftersom jag blir hemma kan ni räkna med mig ändå! Måste ju ta lite pauser då och då. :) Så vi hörs väl snart igen. Hej så länge! :)

Rätt så passande bild ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0