20.01 - trots det som hänt börjar jag komma på fötter igen!

Jag känner att jag börjar komma på fötter lite smått igen. Jag gör så gott jag kan iallafall. Så jag tänkte små starta lite idag med bloggen. Trots det som hänt så känner jag mig piggare idag. Även om det är skit skit skit jobbigt så får man helt enkelt ta en dag i tagen och försöka se det positivt hur svårt det än är..

Onsdag idag redan, vart tog veckan vägen? Eller visst det har bara gått halva, men ändå, snart fredag och jag längtar! Har som sagt prao denna vecka och det är nog tur det. Lite omväxling i vardagen är precis vad jag behöver nu. Så det passade ju toppen. :) Jag praoar på Kök Nyström, och jag har iallafall kul om dagarna. Fan så mycket roligare än skolan, fast jag måste ju erkänna att jag saknar rasterna med mina underbara vänner! :) Och min Denice som är i Malung och kommer hem på torsdag kväll, och sen åker tidigt på lördag morgon så vi ses typ inte på två veckor :-( Riktigt trist. Men vi snackar ju i telefon en hel del. Så vi överlever ;) Hahah!

Och imorgon slutar jag tre, vet inte hur och när jag kommer hem, det återstår och se, men jag hade ju planer på att visa er en liten surprise här om dagen, men eftersom det blev som det blev så orkade jag inte, så den kommer troligtvis in imorgon, tröjan jag köpte i måndags kan jag också visa! :) Nu märks det verkligen att jag vart borta ett tag från bloggen, ser ni hur mycket jag skriver?! ;) Men jag "jobbar" ju denna vecka och på fredag ska jag ut, men på lördag (om jag inte ska ut då med) så är jag tillbaka på 100% igen. Hoppas jag på iallafall. Tills dess får ni nog nöja er med 1-2 inlägg per dag. :)

Men nu ska jag iallafall ta mig en ruskit snabb dusch, (med tanke på vad jag vaknade med/i imorse så kan det behövas ;) ) Jag vaknade med att min termos med choklad jag glömt diska ur sen sälen hade sprängts så det lukta så jävla vidrigt, har nog aldrig vart med om värre så ska det bli skönt med en dusch. Sen ska jag slå ner röva framför tv:n. NU KOM JAG PÅ ATT DET ÄR JU ANDRA AVENYN IDAG! Toppen. Men ha det bra vi hörs imorgon min älsklingar jag saknat!♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHA! Sen Sälen?! :O Herre min skapare :D du är allt bra duktig ibland (Y):D<3

2010-03-17 @ 21:25:27
URL: http://saries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0