21.30 - bilden säger allt!


Jaa bilden säger allt vad jag ser på just nu! Hahah åå jag älskar Maria Montazami! Så jäkla skön person alltså! :)
Efter det så tar jag mig en super snabb dusch och sen nattar jag för ikväll. Ska stå i kiosken med Frida i skolan imorgon, så behöver inte gå på nån lektion iallafall. Så det blir perfekt. Imorgon när jag slutat så åker jag hem direkt, och sen klockan sju om jag inte minns fel så har jag träning. (UTE!) Jaja mer om det imorgon. Nu börjar det igen. Puss godnatt, ni är underbara!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0