23.27 - vad gör jag uppe såhär sent?!

Nej nu borde jag ligga och sova vid det här laget. Men jag kom precis ur duschen, jag ligger i sängen och det känns verkligen som jag har glömt något. Men jag hoppas verkligen inte det. Klockan ringen 04.00 inatt så nu måste jag verkligen sova om jag ska överhuvudtaget få nån sömn.
Imorgon kommer jag hem vid kanske åtta/nio på kvällen. Och jag lovar er att då kommer jag vara helt död. Så förmodligen kommer jag inte orka blogga något. Men jag tänkte faktiskt försöka mig på lite mobil-bloggning! Jag har ju blogg experten Ebba med mig, så jag hoppas det går finfint. Men om inte så hörs vi väl kanske imorgon kväll, eller på torsdag när jag vaknat! Ha en super duper fin dag imorgon nu! Och jag hoppas vi kommer hem med allt helt. HEJDÅ!♥

En SUPER DUPER laddad Amanda inför Sälen resan!

Och Putte, jag är verkligen super ledsen för dig. Jag ska tänka på dig, och åka några åk för dig för att du ligger hemma och är sjuk. Krya på dig Puttis!♥♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Naaw vad snällt! :D Hoppas ni får det kul, utan mig... :( Haha nej, skoja bara. Men nästa år blir det tredje gången gillt och då SKA jag fan med, oavsett! Tack så mycket, ska försöka krya på mig. Puss<3<3<3

2010-03-03 @ 10:25:08
URL: http://saries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0