10.34 - kul uppvakning!

Ledsen att jag inte skrev något igår när jag kom hem, men jag orkade verkligen inte, va så sjukt trött. Jag gick ju liksom upp sex igår..
Iallafall kvällen blev väldigt bra! Vi grillade korv, spelade fotboll, kollade på en världelös film och skrattade åt allt å inget. Precis så man ska göra. Drog hem strax efter elva. Bilder kommer om Puttisch orkar skicka! ;)
Idag är det torsdag iallafall, och här hemma byts det fönster. Så min "väckarklocka" blev en tigersåg imorse. Kul! Nej inte direkt.. Ska iallafall strax gå upp och äta en rejäl frukost, efter som jag har match idag!! Klockan 15.00 på Gyllevallen, fan som jag längtat!! Första matchen på A-plan för mig på väldigt lång tid. Eftersom jag bröt min tå sista veckorna utav förra säsongen! Hahah nejmen gud va jag babblar. Nu blire frulle. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0