12.54 - lördag

Vaknade halv tolv och vaknade väldigt pigg! Känns så jäklans skönt, mami & papi är på rättviks marknad (tror jag?) så det var alldeles tyst när jag steg upp, vilket jag älskar! Har ätit god frukost och tittat på tv. Min kusin kommer med tåget om cirkus en timme och tjugo minuter, funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu och sen åka till farmor, eller om jag väntar tills mami och papi kommer hem och följer med dom sen, för jag blir säkert å åka iväg ikväll, och då kanske det är bra om jag hinner se dom en gång iallafall.. ;) Så jag hoppar nog in i duschen nu och sen klär på mig lite och tar cykeln till farmor.. Hör av mig snart igen när jag bestämt mig.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0