14.53 - hos putte, och hon valde bilderna!

Sitter hemma hos Puttis nu! Ska snart bege oss vidare hem till mig, äta nåt litet och sen vidare till coop för att införskaffa oss mat till grillningen ikväll. Ska bli en toppen kväll ikväll. Det har jag bestämt!
Förutom att jag har väldigt ont i min arm sen sprutan så har väl denna onsdag vart helt okej, har bara sprungit på möten hela dagen idag känns det som. Ingen hel lektion har jag vart på idag. Jaja sånt som är ibland. Får se om jag skriver något mer ikväll, ska försöka. Men tills dess, ha en super bra onsdag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0