16.57 - duktig Amanda

Pjuuuh, nu har jag pluggat stenhårt. Iallafall för att vara mig, men det sitter fortfarande inte riktigt. Så jag fortsätter sen! Nu ska jag iallafall slänga mig i soffan och titta på The Hills. Sen ska jag dammsuga. Självklart får jag pengar för det hahah! Behövs till Stockholm kan jag lova! :) Men eftersom det är tisdag så är det inte ett skit på tvn som man vill se. Så jag fortsätter efter det. Tar mig en dusch och sen ska jag sova. För det är alltid bra och vara utvilad. Låter som att jag är värsta experten, men jag kan tala om för er, att så är inte fallet! Nej nu intar jag soffan innan jag sprängs av all hosta.

Snart, snart, snart åker vi igen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0