17.41 - fan vilken bra match vi gjorde!!

Fy sjutton vilken bra match vi gjorde tjejer! Helt otroligt!! Fan va kul det är att spela när det går som idag. 4-3 till bästa tunabro♥ Och vilken spännande match det blev! Helt otroligt! :) Fast vädret va ju inte direkt det bästa.. Verkligen spöööö spö regn men vi tog dom ändå och vi hade kul, det som räknas! Nu har jag tagit en riktigt varm och lång dusch, det skönaste jag gjort på länge! Och nu ska jag gå och trycka i mig lite kött och potatissallad. Fy sjutton  va gött. Sen ska jag slänga mig i sängen under en filt och bara titta på tv och njuta resten utav kvällen. För det är jag fan värd. Mår nämligen inte speciellt bra. Super ont i halsen och täppt i näsan. Yeeeyy välkommen förkylning igen. Sen ska jag vila mitt knä som gör fruktansvärt ont! Heheh aa men vi hörs lite senare ikväll♥

Fan va grymma vi är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0