21.21 - ååå jag smälter så söt

Jag måste bara skriva om chiuauor. Ända sen jag va liten har jag villat ha en liten söt chiuaua! Jag kommer så jäkla väl ihåg när jag va på semester med våra kompisar (som är vuxna) och vi va i Leksand. Vi bodde i husvagn och några "gator" längre ner så bodde det en chiuaua som jag gick och "spanade" på och ville så jäkla gärna ha! Både jag och hon som är vuxen tyckte att den va så sjukt söt! Och jag satt på blocket och kollade på chiuauor. Men tyvärr så är min bror allergisk så vi kan inte ha några päls djur, egentligen är jag också lite allergisk mot hund, men det skiter jag i. Vissa hundar går ju jätte bra, så en chiuaua ska jag skaffa när flyttar hemifrån! Och när man ser denna video kan man inte annat än le tillbaka! Haha åå,♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0