22.33 - NU JÄVLAR BRUDAR

IMORGON DRAR VI!!!! Jag kan inte vänta längre snart!! Fan va kul vi ska ha! Och så funkar mobil-blogg så det blir perfekt! Nu skiter jag i min jävlans förkylning och mitt jädrans lock i örat. För nu ska vi ha kul och inget kan stoppa oss. För se upp Stockholm, nu kommer jag, Ebba & Putte till Skansen, Grönan & tills sist, men ABSOLUT inte minst, en hel dag på stan!! Puss puss puss ha så jävla bra för det ska vi!!
Blogg har damp nu så det går inte att ladda upp bilder!! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0