22.39 - godnatt mina vänner!

Nu tänker jag alldeles strax stänga av datorn och sova. Är verkligen jätte trött efter en heldag i skogen! ;) Haha! Det ska bli riktigt skönt att sova iallafall. :) Imorgon är det tisdag, en dag närmare helgen iallafall! Och jag börjar halv nio och slutar hmm, 20 i 3 tror jag? Jaa då åker jag hem, pluggar förmodligen lite, sen sticker jag iväg på träning. Dirket efter träningen sticker jag hem fort som attan och duschar och sen vidare till Vallen för att kolla på Brage. Det blir azzööm. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0