23.26 - meddelande

Ville bara tala om lite snabbt att jag va ut en liten stund med Hanna, cyklade runt lite och sen svängde vi förbi vid Maxi och köpte lite godis. Men sen började det regna lite igen så då sa vi tack och hej så åkte vi hem. Och sedan jag kom hem har jag bara chillat i soffan och nu den senaste timmen har jag kikat på Avatar nere hos brorsan. Och den är ju hela 2h 40min så jag ska kila ner dit igen och inta soffan och fortsätta kolla. Hör väl av mig innan jag ska sova. Pusshej

P.S jag ber så hemskt mycket om ursäkt för så jäkla lite bilder, men nu är ju sommaren på väg och förhoppningsvis blir det mer bilder då♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0