00.07 - svart, vitt och allt däremellan. yrar runt som vanligt

Shit vad klockan sprang iväg helt plötsligt! Nu svider mina ögon så trötta dom är, och det kommer bli en riktigt jävla pina att gå upp klockan 06.45 imorgon.. Och att sedan veta att man har sju helvetes jävla lektioner på det och inte sluta förens kvart i tre gör det hela inte bättre. Och som grädde på moset har jag en miljon läxor att ta itu med. (hade lovat mig själv att inte plugga något under lovet, och lyckades ganska bra.)
Som ni kanske förstår har jag två (som jag vet nu) helvetes veckor framför mig. Nu den kommande veckan har jag 5-6 prov, inlämningsuppgifter och andra läxor att lämna in. Kul start efter lovet må jag säga! Och som ni då förstår kommer jag absolut inte ha tid till bloggen. Men ska försöka så gott jag kan och hinna med något inlägg per dag, men lovar ingenting!
Nej men varje minuts sömn behövs, nu släcker jag lampan och möter John Blund. Vi hörs (förhoppningsvis) imorgon mina vänner! Ha en fin vecka och hoppas ni har det lugnare än vad jag har. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0