12.03 - morsning korsning

Ska bara börja det här inlägget med att jag har uppdaterat en sak i mitt inlägg om det där med p&l. Jag klargjorde lite vad jag menade, så ingen missförstår mig! Så skrolla ner och läs så ni förstår vad jag menade:D

Hehe hej föresten!
Har ni sovit gott? Det har jag, jag har sovit länge och skönt! Vaknade alldeles nyss. Fast nu ligger jag i soffan under en filt och bara tar det lugnt. Känner mig hur seg som helst idag! Hade iallafall tänkt tagit mig lite frukost nu strax. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Skulle egentligen behöva åka några ärenden. Men jag vette tusan om jag orkar. Att ha en "ligga-hemma-i-soffan-dag-med-bara-mjukisbraller-och-en-fet-tjockiströja" skulle heller inte vara helt fel. Låter som en bra ide tycker jag! Tror det får bli så istället. Kolla på massa film, web-TV och planera den kommande veckan. Hä bi fint dä. Hehe jaja vi hööörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0