13.40 - väldigt lyckad kväll!

Kvällen igår vart riktigt lyckad! Idag mår man dessvärre pina. Mina ögon känns som golfbollar och huvudvärken är som vanligt där. Skön-t.
Vi skulle kolla på film först igår, vi åkte och hyrde en "läskig" film, efter en massa om och men. HE HE. Men den där filmen var mer en porrfilm än en skräckfilm. Det var en riktigt jävla b-film. Jag skojar inte, bland det sämsta jag sett! Haha pinsamt ju.
Har en hel del riktiga hot bilder från igår. Hahaha några filmer också. Men vi får se om det kommer upp någon bild sen, kanske någon film också, om jag vet hur man klipper, för vissa delar och sånt vill jag inte lägga ut här. Haha! Och framförallt vissa bilder, dom kommer inte komma upp nån stans! Hahah

Nej nu ska jag bänka mig i soffan och slå på någon film istället, får se om vi hörs med lite bilder senare. HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0