14.45 - halt och fullt upp

Om jag säger såhär, när det är mellan 5-10cm snö, och man ska till skolan och man är något sen och cykeln är det enda valet (att gå tar på tok för lång tid) är det inte precis det lättaste. Fyfan vad halt det bli att cykla då! Jag som har min "kärringhonda" med pinnsmala slicks-däck. Det är inte det bästa vill jag tala om för er! Höll på att glida omkull två-tre gånger och jag har ungefär 1km till skolan. Haha! Men jag klarade mig från att ramla iallafall. Men jag såg en tant som halkade när jag cyklade hem, men som tur var gick det bra.;-)
Nej fan, jag har inte tid att sitta vid datorn längre, har tyska, och musikprov tills imorgon. En rapport, idrotts lektionspapper och matteprov på fredag. Ingen vila här inte. Nu ryker mjukisbrallerna och glajjerna på. Pluggdags som vanligt alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0