16.06 - känner mig oerhört serri

Det är riktigt härligt att komma hem halv fyra en fredag och det har redan börjat blivit mörkt och det är endast slask ute när man ska cykla hem. Fett nice måste jag säga.

Nu till något roligare, idag har vart en ganska oseriös dag känner jag, har inte fått speciellt mycket gjort om man säger så. HE HE. Imorse tittade vi bara på film, so:n va inställd, svenskan orkade vi inte jobba på, så då satt vi bara och snackade, matten hade jag prov (gick åt helvete) och tekniken sprang vi mest runt på. Ännu mera NICE.

Har iallafall inga läxor att göra under helgen, inget som jag borde göra heller, känns så fantastiskt underbart mina vänner, ni anar inte! Så ska verkligen njuta av den här helgen, umgås med dom bästa och soova.
Ska chillidilla lite nu, sen vid halv åtta blir det restaurang käk med fotbollsbrudarna! Efter det får vi se om jag åker för att träffa Emmsen ett tag. En helt okej fredag med andra ord!;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0