16.37 - då var det dags för stress igen då

Kom hem vid tre, efter det gjorde jag engelskan så jag har fått det ur världen, och nu har jag precis slängt in en deg med scones som vi ska smaska på här nu snart. Helt galet gott! Efter det ska jag skriva in tyska glosorna på glosboken och sedan är det plugga idrott som gäller för heeela slanten. Gaaah vad det är mycket i skolan nu!! Imorgon måste jag plugga ännu mer för på onsdag är det vägval och då kommer jag fan inte hinna plugga. Så nu käk, sen plugg. Fan livet är jobbigt ibland, haha! Hejrå

Haha så länge kan ni lyssna på den här låten, som jag inte vet riktigt varför jag lyssnar på! Hehehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0