18.34 - helt vanlig jävla dag

Har sovit, ätit, tittat på web-TV och pluggat sedan jag kom hem. En helt vanlig dag med andra ord. Första snön har kommit idag också, både kul och drygt! Jag tycker snö är mysigt och så blir det ljusare ute, lite iallafall. Men jag hatar om det blir sådär -20. Det orkar man bara inte med. Och inte slask heller, det är sjukt drygt! Annars är det bara mysigt och kul med snö.;-)
Har inte så mycket mer att säga, har total bloggtorka just nu och tid har jag inte heller. Nu måste jag åter igen dejta mitt kära musikpapper. Gud så kul det är med skola. Fast ne....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0