20.08 - ba ba ba

Lyckades somna i soffan som en stock, och sov i nästan två timmar. Vilket iof var ganska skönt, men frågan är om jag kommer kunna somna ikväll. He, he!
Just nu sitter jag och tittar på Byggfällan. Det är ett helt sjukt program, vilka rent utsagt IDIOTER det finns! Fan vad arg man kan bli! Folk som ska "bygga" klart hus till olika familjer men istället förstör i livet.

Nu ska jag gå och ta mig en kall Julmust. Det är så obeskrivligt gott. Sen ska jag hoppa in i duschen. Skriver lite mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0