21.25 - bye bye för ett par dagaaar

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen och sova. Är så galet trött så jag finner inte ord! Har pluggat ganska så mycket idag, fast jag har blandat det med tv tittande. Har sjukt ont i armen, har en fet bula och en skit öm.

Fan va nere jag låter, haha! Vilket iof stämmer ganska bra, men bara torsdag och fredag kan gå så kommer jag bli piggare, det lovar jag er! Tills dess känner jag att jag inte orkar hålla den här bloggen uppdaterad. Jag har fysik prov på fredag, det sista jag kommer ha i hela nian!! Därför är det ganska viktigt. Jag ska visa att jag är värd det dära MVG som jag är så äckligt nära att nå!:D
Därför säger jag nu hejdå för ett par dagar. Om inte planerna blir ändrade så hörs vi runt fredag kväll. Tills dess får ni ha det super dunder bra, och sköt om er fina ni!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0