22.47 - blandade känslor

Sitter i soffan och dricker ett kallt glas med mjölk! Ska titta klart på I rymden finns inga känslor nu, sen ska jag hoppa i säng så jag inte dör imorgon när jag ska gå upp kvart över sex! Men får ju sova på tåget iallafall!

Den här dagen har varit väldigt blandad. Det är mycket som händer just nu. På både gott och ont. Jag försöker att sikta in mig på det som får mig att må bra, det som gör mig lycklig. Försöker att koncentrera mig på det goda. Men det "hemska" hinner tillslut ikapp en, och man kan inte bara stoppa undan det, man måste få sörja det också. Även om det kanske inte är någon stor grej, -men ändå. Det är mycket som kommer upp igen i huvudet på mig, gamla saker som gör det "lilla" till lite större. Men jag kämpar på, för jag vet att jag klarar det.
Livet är inte alltid en dans på rosor, men man måste kämpa på ändå och göra det till det goda. Det går inte att bara sitta och glo in i väggen och inte göra ett skit och tro att allt kommer bli bra, - man måste finna viljan, och hitta styrkan. För jag vet att den finns där.

Godnatt med er, ni är otroligt fina och underbara, kom ihåg det!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

finns <3

2010-11-04 @ 11:37:06
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0