23.11 - bla bla osv osv

Imorgon har vi ännu en dag med elevens val, ämnet för imorgon är alkohol & droger.. Får se om det är samma stuk som allting annat som handlar om just detta. Filmer som uppmanar en att inte köra å bla bla. Själv tycker jag att ämnet är ganska så intressant. Fast inte när dom bara säger saker man redan vet. T ex jaaa jag vet att jag ska tänka efter två gånger, och jaa jag vet att man inte ska köra full och blaaaa bla. Men lägger man upp det bra blir det ganska intressant, eftersom väldigt många missbrukar och kör fulla osv osv..

Haver som hur, efter att jag slutat blir det gym för min och Ericas del. Eftersom att på onsdag ska jag och Ebbisen åka till Haraldsbo på öppet hus. Så det blir perfekt. Hör väl av mig vid ungefär samma tid som idag då. Sen ska jag väl försöka se klart den där jävla Harry också! Haha, men vi hööörs. Puss natti gotttiii soooov.♥

En mycket finfin kväll i Falun på Granny Goes Streeeeeeet

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-23 @ 14:20:12
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0