00.11 - men okej jag har inga bilder

Just nu sitter jag med en skål ostbågar på magen och datorn i knäet. Livet är gött må jag säga! Haha skoja bara..
Nej men jag ska väl strax gå och borsta gaddisarna och sedan skutta i säng. Jag har faktiskt inte sovit min lilla "tupplur" idag som brukar vara på en två timmar. Vilket känns ganska skönt! Så inatt ska jag sova som en riktig stock, så är jag helt utvilad imorgon!:P
Imorgon är det lördag och ett kupolen besök med Ebba väntas, och ev. kolla lite på sista Brage matchen! På kvällen ska jag umgås med min släkt, min ena kusin och min faster är här på besök. Så vi ska äta lite pizza och sånt. Men vi hörs väl imorgon någon gång då! Sov gott nu alla fina!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0