12.26 - jag vill ha tillbaka sommaren!

Ännu en dag till att sluta tidigt, och ännu en dag då jag är så trött så det inte finns ord. Imorse trodde seriöst att jag skulle avlida. Mamma väckte mig halv sju för vi skulle sjunga för min bror (som annars fyller 22 år idag! Så grattis!♥) det tog tio minuter, och vanligtvis går jag upp kvart i, men jag kunde verkligen inte gå upp då. Så jag la mig igen och somnade om och sen vaknade jag runt tio i sju. Och då var jag ju tvungen att gå upp.. Och pricken över i:et var att vi hade kondition idag på idrotten då jag bara önskade att någon kunde skjuta mig. (he he nästan iallafall)

Men skit samma. Nu har jag en massa plugg jag måste få  undan innan klockan 5. Samt en såkallad powernap att klämma in. Klockan fem kommer hela tjocka släkten och det blir kalas och tårta. Göött! Vi hörs, för nu väntar svenskan! (jag har en massa jag bloggar om lite senare så ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0