13.43 - piss väder och sims 3

Som jag har skrivit tidigare har jag varit onormalt trött den senaste tiden. Vilket verkligen gör mig galen. Jag har haft sjukt mycket med skolan senaste tiden, men jag har knappt orkat plugga, för jag har somnat flera timmar varje dag efter att jag kommit hem. Nu ska vi ta tag i det här på riktigt och ta ett besök hos farbror doktorn inom någon vecka. Vilket gör mig ganska nervös. Eftersom jag har total fobi för sprutor och sjukhus. Men jag får väl stå ut, om jag får ordning på det.

För övrigt: Va fan har hänt med vädret?! För någon vecka sen hade vi klarblå himmel och strålande sol, nu är det grått, molnigt och rent ut sagt piss väder hela tiden. Det gör ju inte att man blir piggare av att vintern är på väg direkt. Gaaah hur ska man orka en hel vinter?! Vill ha sommar och p&l ju!!!
Nej nu ska jag springa ner och spela lite Sims 3. Haha har precis blivit klar med mitt ur snygga hus! Nu återstår det bara att skaffa familj och bla bla. Haha ha en fin lördag, så hörs vi senare!:D

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: tack du meed! älskar dig också, übermycket <3

2010-10-30 @ 15:36:54
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0