16.10 - det gjorde min dag, typ

Eftersom att jag nu sitter på min bärbara dator (som jag hade för kanske ett-etthalv år sedan) så har jag ju en del gamla bilder samt gamla videos. Nyss satt jag och letade efter en sak i min dator, och då hittade jag en väldigt gammal video, eller ja, den är lite över ett halvår, kanske 9 måndader något sånt. Videon var iallafall ifrån när jag, Denice, Malin och Dea uppträdde som bakdansare till låten Manboy, och Johan var Eric på ett disco för barn som gick i årskurs 3-5.(om jag inte minns fel) Haha den videon fick mig verkligen att le, den gjorde min söndag! Haha fan va kul vi hade då. Och alla ungar, jiiiises vad dom skrek! Hahah♥ Gamla fina tider...

Nu har jag strax laddat ner ett avsnitt utav Gossip Girl. Tänkte att jag ska börja se den serien, och förhoppningsvis (om det är bra då..) komma ikapp med det som sänds på tv. Efter jag tittat på det blir det käk, sedan drar jag hem till min syster.

Hej uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0