17.50 - dö huvudvärk dö

Hej! Blev kvar hos farmor längre än väntat! Jag stannade kvar med Robin till klockan vart närmare halv fem tror jag!:P Vi busade jätte länge, sedan lärde jag honom blanda korten på ett "coolt" sätt som han höll på med i ungefär en och en halv timme. Men tillslut lärde han sig! Hahah! Medans han tränade så fick jag en väldans huvudvärk så jag la mig ner och somnade nästan! Då fick han en idé så han bäddade ner mig så fint i soffan så! När jag sedan skulle cykla hem en halvtimme senare ville jag bara dö. Haha!
Men nu är jag iallafall hemma och sitter och skriver på min svenska "uppsats." Huvudvärken sitter fortfarande i tyvärr. Ska ta en tablett och se om det blir bättre. Nu ska jag iallafall fortsätta med skrivandet, sen har jag matte, fysik och lite engelska att göra. SEN ska jag chilla framför tv:n resten av den här söndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0