18.35 - får bli ett inlägg utan bild..

Hejsan!
Egentligen har jag inte tid att skriva, men måste ta en liten paus känner jag. Nu har jag jobbat undan en hel del. Trots att jag har sovit "middag" också. Nu har jag skrivit klart mitt e-mail (på tyska), och skrivit in engelska glosorna. Nu ska jag börja plugga till det där förbannade tyska provet. Det är seriöst hur mycket som helst. Jag har satt upp ett mål för idag som jag ska kunna innan jag går och lägger mig, och som det känns nu kommer jag få sitta uppe hela natten!;-)
Men runt halv åtta till nio tar jag en paus för tv program. Och ni missar väl inte att Paradise Hotel börjar idag?! Haha det är också en sån där jävla usel serie, men man kan inte låta bli och titta iallafall, eller inte jag iallafall. Haha!
Nej nu måste jag fortsätta i mitt pluggande. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0