19.54 - nice

Pjuuh skönt att ha fått undan lite läxor nu! Har en sida engelska kvar, men det orkar jag verkligen inte med just nu. Prao-skiten är helt klar nu också. Ska redovisa det imorgon. Får hålla tummarna för att det går bra!! Teknik-läxan har jag också skrivit klart. Kanske fin slipar lite sen när jag ska skriva den "på riktigt". Då är det bara det där jävla tyska provet kvar som jag har på torsdag. Haha jag har inte börjat träna än, men ska göra det ikväll. Får verkligen hoppas att det går bra!
Nu är det snart Ensam mamma söker. Efter det tänkte jag ta mig en springtur ut. Känner att både mitt sinne, axlar och övriga kroppen skulle behöva det. Gaah så skönt!
Efter allt sånt här på hemvägen så är det rätt skönt att ut och springa ett tag.;-)

Kommentarer
Postat av: steph

vad trevligt! det blev en lugn helg för mig!

hade du en trevlig helg? =)



p.s gud vad gott godis =)

2010-10-10 @ 20:11:52
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: Åh, tack, jag vet Amanda :) älskar dig <3

2010-10-10 @ 21:37:58
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: steph

härligt att höra, min lugna helg var precis vad jag behövde =) .. dock hade det inte varit fel med lite godis :p haha.. men efter man proppat i sig allt godis vill man bara spy på det så det var kanske tur att jag inte åt något! :D haha.

2010-10-10 @ 22:14:20
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0