21.49 - roliga bilder jag har! fast ne.....

Nu har jag pluggat nästan hela tiden sen klockan halv fyra idag. Hade en timmes paus där runt 5-6 tiden. Självklart har jag inte setat hela tiden, gjort lite andra saker på datorn också, men nästan hela tiden har jag pluggat tyska. Men än sitter inte skiten 100% som jag vill att det ska. Det där jävla tidsuttrycken alltså. Jag skulle kunna spy på skiten! Det kommer kännas äckligt skönt när provet är över iallafall!

Nu ska jag lägga mig och kolla på Kungarna av Tylösand. Efter det ska jag göra ett "eget prov" med allt som jag ska kunna så får vi se hur det går. Men efter det ska jag sova. För fy sjutton vad trött jag är! Men fan så skönt det är att det är torsdag imorgon, sen är det fredag och helg!!
Fast somsagt, först väntar en förjävlig torsdag om jag får säga det själv, tyska prov, idrott som innebär styrka och kondition, och sen jävla engelska läxa. Men sen när det är över, ja då kommer det kännas bra! Men vi hörs imorgon då jag slutar tjugo i två, och än har jag inga planer efter det iallafall, men det kan ändra sig snabbt. Sov gott iallafall!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0