22.25 - trött

Nu har jag precis duschat, och ska gå och lägga mig. Mina ögon känns som russin. Jag kan inte fatta att jag jämt är så sjukt trött? Vad är det för fel?! Jag somnar varje dag när jag kommer hem, det spelar ingen roll om jag verkligen försöker hålla mig vaken, det går inte! Jag somnar alltid 1-2 timmar varje dag, sen lägger jag mig runt tio/elva på kvällen och somnar nästan på en gång, och ändå är jag helt död när jag ska vakna sen. Någonting måste det ju vara iallafall!
Skit samma, nu ska jag läsa igenom Fysik-sidorna, sen ska jag släcka för kvällen. Imorgon är det tisdag, och jag börjar halv nio. Vi ska först ha nutidsorientering och sen vanlig orientering. KUL tisdag!! När jag kommer hem ska jag bara plugga fysik. Slutar iallafall tidigt, vilket betyder att det är något som är bra iallafall. Godnatt på er fina ni!


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra :P

Hur mår du då? :)

2010-10-05 @ 11:29:36
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: simone

pudding ;D

2010-10-05 @ 15:35:57
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0