22.39 - trötter

Nu ska jag hoppa i sängen ny duschad och helt slut. Fan så skönt det ska bli. Sov inte mycket inatt, så jag är väldigt trött! Springturen va också riktigt skön, synd bara att kondisen inte direkt är den bästa. Men jag jobbar på det! :) Haha imorgon ska jag plugga stenhårt. Sista dagen innan tha pråååf. Så imorgon gäller det. Därför kommer min uppdatering vara ungefär lika usel som den vart dom senaste dagarna. Men jag har mycket i skolan, och det går före. Det blir bättre snart, jag lovar er!
Men nu väntar sängen. Vi hörs någon gång imorgon. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0