22.41 - jag tillhör alltså nu mer de "blonda"

Nu ska jag hoppa i sängen. Är verkligen helt slut. Sov jätte lite inatt så jag kommer nog somna som en stock bara jag lägger ner huvudet. Imorgon har jag en ganska "kort" dag i skolan, slutar strax innan två. Har även få (men roliga) lektioner. Såsom slöjd!
När jag kommer hem väntas en massa plugg. Både engelska, tyska och so. Ingen lång vila här inte! Men vill man lyckas här i livet så är det plugg som gäller. Men det är det värt det när man känner att man verkligen lyckas. Den känslan är obeskrivlig!
Och när vi ändå är inne på ämnet skola så fick vi tillbaka våra tyska prov idag. Och jag fick mvg på det provet, vilket jag är otroligt nöjd över!!:D
Haha nej men nu ska jag läsa lite. Vi hörs imorgon! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0