22.53 - tjuuset

Om jag ska vara ärlig så gick det där med att plugga rent åt helvete... Gjorde ungefär 5 tal kanske sen tröttnade jag ur totalt. FAN, jag som skulle göra både engelska, matte OCH so! Men nu skiter jag i alltihopa och gör det imorgon istället...
Nu väntar sängen, lite oc och en bra bok. Jag har skit svårt att somna på söndagskvällar, så bäst att ladda upp med allt!
Imorgon är det måndag och jag slutar kvart i tre. Efter det följer Ebbis med mig hem direkt efter skolan, och så ska hon hjälpa mig med en sak som ni får se imorgon!:D Haha det är absolut inget speciellt, så förvänta er inget, men iallafall, jag väljer att hålla det "hemligt" tills det är klart, för det kanske blir skit alltihopa... Haha nej fy så jag snackar skit. Vi hörs imorgon! Natti gotti pussi soooov♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0