14.50 - en enkel dagens

Fick sluta ännu tidigare än jag trott idag! Vilket såklart va ganska skönt, men tråkigt också! Hade mer än gärna vart där en vecka till om man säger så! Kommer verkligen sakna alla fina barn!
Men hur som haver så är det fredaaag idag! Och jag ska bara vara hemma och sova och titta på film och käka godis. För imorgon 20 över 10 går tåget mot Rättvik!!:D Faasen vad nice det ska bli!
Eftersom jag gick upp så tidigt idag, redan KVART ÖVER SJU satt jag på cykeln påväg mot jobber så är jag gaanska trött nu! Därför ska jag nu ta mig en liten "jag vilar bara ögonen" stund. Vi hörs lite senare fina ni!

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: tack, älskar dig med :)<3

2010-10-01 @ 19:30:21
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0