13.11 - helt döööd

Skjuuuuuuuuut miiiiiiiig. Fyfan va jag är trött. Jag är så jävla seg och det känns som om mina ögon hålls upp av tändstickor. Och så känns det typ som om mina ögon är pingisbollar. Men fyfan vilken rolig kväll vi hade igår. Och Hoffmaestro, fyfan va bra ni va! Ni är så jävla underbart bra! Det va så jävla värt att må piss idag för vi hade verkligen en riktigt bra kväll. Och jag vet fan inte hur jävla många nya namn och hur jävla många handskakningar jag gjorde igår alltså!! Hahah åå. Nej jag måste hoppa in i duschen och bli lite ren. Känner mig så mysig just nu.. He he. Ska träffa mina flickor idag också.... Hihih ååå så spännande. Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag få farmors goda mat. Fint de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0