14.22 - stressig morgon! ;)

Min dag började inte speciellt bra. Vaknade runt fem över sju och kom på mig själv att jag inte hade ställt klockan. Och jag åker till skolan vid halv så det blev väääldigt stressigt. Och jag hann inte äta frukost och vi skulle springa tunarundan. Men det gick! Nu är jag hemma med huvudvärk (ovanligt va?) så jag ska ta mig någon macka och lite joggi yoghurt♥ och bara chilla. Sen ska jag packa väskan för jag har match och samling redan kvart i fem! Så vi hörs nog inte förens ikväll. Men ha en bra dag tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0