14.31 - 22 September

Tjenixen!
Ännu en skoldag avklarad, och i morse va jag senare än någonsin. Imorse snooze:ade jag från kvart över sex till fem över sju, och min klocka ringe var tredje/varannan minut. Då fattar ni hur jävla trött jag är på morgonen. Men jag hann i tid till den där förbannade orienteringen iallafall. Haha!
Nu hade jag tänkt kö igång och skriva klart dom två sista partierna. Efter det ska jag träna på alla glosor jag har, och runt sju-tiden tänkte jag ta mig en springtur. Ska somsagt springa 30 minuter 3 gånger i veckan. Så det blir lagomt då hinner jag hem och duscha innan idol börjar! :)
Men nu måste jag plugga lite först......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0