14.47 - men hej

Den här dagen har vart vääääldigt seriös alltså. Fan så vi har skrattat och fjantat. Även fast jag inte är på topp men ändå är jag det. :D Blir inge träning för mig idag, har verkligen sjukt ont i huvudet, och min förkylning är inte sådär jätte bra heller. Måste ha tagit om sen helgen. Men men, jag får vara hemma och plugga istället. Laga mat och tvätta. Haha! Låter inte så kul, men jag får ju 500kr för det så! Ikväll kommer mormor förbi en sväng och håller mig sällskap så jag inte behöver vara själv alla kvällar! ;-) Men nu ska jag ta mig lite "mellis" och titta på ett avsnitt o.c. Efter det ska jag verkligen plugga. Har fetaste läxhögen.......
Naaaaaw vilken fin bild dåååå. Haha naaaaaat. Eller jo, emma va fin, men på mig! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0