15.32 - tyffing

Haha heejsan! Har nu äntligen slutat, en timme senare än vad jag hade trott. Jag slutar inte alls tio i två som jag trodde, utan jag slutar tre! Imorgon börjar jag även åtta också. Så då blir det en till heldag men en massa härliga barn!
Vad har jag gjort idag då? Hahah ja vad har jag inte gjort?! Haha när man kommer till ett sånt här ställe är man typ som en gud för alla. Får jag sitta i ditt knä? Kan du sitta bredvid mig? Kan du hjälpa mig med det här? Amanda titta häär! Amanda kom och lek med oss! Haha men dom är ju så härliga dom där "små" :D
Nu är jag iiiiskall efter en dag väldigt mycket ute, så jag ska hoppa i mjukisarna och sen slå på en film. Låter rätt nice va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0