15.43 - fiiiiiint fint!

HEEEEEEELG! :D Fan så jävla skönt! Idag ska jag bara ta det chill och ladda inför morgondagens sista match för denna säsong! Men imorgon kväll blir det andra bullar. Då ska jag hitta på något bus med mina tjejer! Har ingen aning om vad det blir. Men det visar sig!
Nu ska jag käka något, sen lägga mig och kolla på film, sen när brorsan kommer hem från jobbet ska jag tvinga med honom att bjuda på en tur i hans nya fula bil! (hahah sorry brorsan, men färgen är fan inte snygg!) Men jag hör väl av mig med lite kläder och så om ett tag!
En välbekant bild från Falun! :D Nästa helg ser det ut att bli Rättvik, jag längtar såå! Det är så jävla mysigt att åka till en annan stad å bara rå chilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0